Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
kakiku!!!
hahha nyh na citer pasal tadi kat skoola agama.......
aq nagn feefa na antar gambar 6 bestari kat aliah irdina(5BESTARI).....
pastuhh na naek tangga tuhh kaki aq krem xleh na gerak pastuhhh....
afeefa dahh pening nyhhh...
pastuhh aq cakap ko pegyh la antar gambar tuhh dulu......
pastuhh dia pegyh
aq dah malu nyh.....
duduk kat tengah tengah uhhhh
suma pandang ahhhh x yah lahhh pandang......
yang kengkawan ku suma pegyh amik air wudukkkk....
haishh cam ner nyh......
afeefa pon turun......
dia tuhh jalan tehegeh2 sikit
pastuhh aq cakp cepat la.....
afeeefa na angkat aq......
tapi x lehhh badan dia kecik beno....hahah
afeefa(jangan terase seyh!!!)yangg afeefa nyh
suroh chicken ittlle la....
bodo.....
pastuhh akhirnya afeefa juga bawa ku ke kelas.....
aq jalan jengket jengket masuk kelas.....
pastuhh diorang gelak...terutamanya ilyas ngan fazlie hahahha
akhirnya kakiku elok juga....



kepada afeefa trimas banyak2 lha!!!!
cuz dah help me ok!!!!! kbai


                                                                                           DIREKA OLEH:

                                                                          NUR ALIA FARHANA.............(ALIA FANA)


Older Post | Newer Post