Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
kawan aq cakap macam nyh kat aq!!!
kepada ****
jangan lah terasa ko terasa aq lagyh terasa apa yang ko cakap....
tadi kat kelas 6 bestari.......
dah dapat gambar.....
pastuhh **** cakap alia kenapa awak ttp gigi awak.....
cuba awak bukak,,,,,,,,,,,,
aq cam nak nangis jerppp
haha
aq tau aq jongang...........
aq x macam korang...
lawa,boleh senyum.....
x macam aq nyh carver gigi kan ****
na wat camner dah itu anugerah aq....
aq terima jer laa


lantax ko la nha cakap apa..
tapi ko tetap BFF aq........


Older Post | Newer Post