Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
:: first psra 26.9.2011
: : first PSRA ...banyak tol dugaan yang aq dapat arghhh geram....
 . anak ustazah baling air hujan kat aq , abis satu baju aq basah....argh....
 . kena langgar ngan mamat uh,mentang-mentang dia TINGGI ,aq PENDEK men langgar jer haishh....
 . pastuhh kena ejek...
 . kena marah ngan ustazah huh....lagi geram....
: : nyh baru first PSRA lorh haha ..... dush teruk gile.......cam nha nangis jer... dah arr BCG aq sakit kena pukul ngan penguin arghhh.....


Older Post | Newer Post