Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
bad mood!!
hish aq tengok blogger dier terus bad mood pastuhh....nha pegi tutorial org x leh copy plak....

pastuhh tanya orang dia cakap donno ...hah lagi arr geram.....

pastuhh dia antar kat aq dia dah meluat chat ngan aq...ko tau arkk aq tengah nagis nyh...
first time aq tengok ader kawan aq terus terang dia cakap kat aq yg dia dah meluat chat ngan aq...
ko tau arkk bukan nyer aq x nha chat ngan ko....
ko tha tengok lg dalam hati aq nyh....macam mana...kalo ko tengok baru ko faham.. arnn
dah lah.....to all my best friends kalo meluat ngan aq cakap jer lha....cakap jer lha ko benci aq.....
ko nha cakap apa pon ko cakap lha....ko anggap aq bukan sebagai kawan baik ko....aq anggap ko sebagai kawan setia aq...ko nha kutok aq dari belakang ko cakap lha...
aq lagyh suka...




kalo meluat ngan aq terus terang jer lah.....



Older Post | Newer Post