Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
cayer balu balek dali kok langkawi ! ! !



Langkawi Island / Pulau Langkawi

: : . assalamuaalaikum everytwo hahaha..... saya baru balek dari langkawi hehhe, best lah juga.saya ikot maklong saya,maklong sya kan guru besar dia bawak murid murid nyer gyh langkawi.ader tempay kosong dia ajak saya hehheh.kebetulan plak.anyway thank you bely much @_@ hehhe.....ok pegyh hari isnin malam (9.00 p.m) sampai 6.30 a.m .....dah sampai terus pegy kilang minyak gamat huh saya tengok macam mana dia wat minyak gamat woot hebet kot saya masuk berasap gila kot dah lah minyak uhh tengah panas dalam kawah hahhah,

^
|
|
|
|
|

ha macam kat atas tuhh la. . .  dengan berasap tuhh hahha....
dah pegyh kilang minyak gamat pegyh naek CABLE CAR plak

 ^
|
|
|
|
|

saya , maklong , cik zatyl , idin , yap n budak mana tah(anak murid maklong aq)
tinggi kot tapi gua x takot pon haha blagak seyh hahha.....

ha ader bnayak tempak yang saya pegyh seper ti kilang KRISTAL

^
|
|
|
|

 ha nyh lah sya tengok diorang wat crystal huhuhu dia wat ngan api kot memang dalam tuhh panas gila kot hahah. . . .


saya naek speedboat best la......pegyh pulau kasut,bagi makan burung helang,pegyh sempadan thailand,masuk gua kelawar

PULAU KASUT

GUA KELAWAR -kilim

korunk tengok kat ats sekali kat batu tuhh bentuk apa kalo nak tau bentuk apa bentuk PENYU
kan hehhe.....

saya pegyh makam mahsuri. . . 

yang nyh rumah dia dulu. . .

nyh lah makm nyer tapi saya x tengok . . . brrrr

nyh arr museum mahsuri kat sini lah saya jumpa ustazah hehhe saya jumpa suma stazah hehhe. .. 

ok pastuh saya pegyh


dalam nyh lah saya beli cekelat banyak kat dalam tuhh macam macam jenis cekelat ader saya beli 
cekelat


saya beli 9 kotak hahha. . . 

 cekelat nyh saya beli dua packet jer 
ok lah bai sampai sini jer saya cita kuat kuat kbai.

                                           



Older Post | Newer Post