Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
hari nyh ..hari paling gembira hahaha
apa lagi jawab la. . . .


: : . datang skola saya teros gyh kelas 6siantan tengok suma tengah bercerita pastuhh saya pon join haha..
     tetiba kitaorang mengimbas kenangan dulu dul hehhe..sedey dan gembira....kitaorang menginbas kenangan kitaorang masa dajah 2 3 5 hehhe....suka suka sedey sedey huh.... pastuhh cegu suroh masok dewn...huh cegu nha bagi majalah sapa yg beli.saya x beli ngeehhhh.....hafizah cakap karya saya ngan putr masok arghh hehhe...suka suka sedey sedey huh....tapi karya kawan kawan saya pon ader masuk juga huuhu....
pastuhh dah borink giler kot..men uno...mula mula cam senyap jer....pastuhh saya shuhaila sabrina men uno speed hahha....pastuhh dah abis maleh dah nha men ,mula mula nana lawan uno speed ngan airin...kitaorg support nana..kitaorang menjerit jerit hahha..pastuhh airin mengamok 'korunk nyh jangan menjerit boleh x'haha....sebab dia kalah ..pastuhh suma senyap hahah....dia menang...dia senyum balek haha...pastuhh airin asyik menang jerpp..haha nana dah x nha men izzah ketot yang gantikan haha...waktu nyh aq ngan shuhaila cam orang gila ...kitaorang suma tergelak..sampai sakit perot..saya shuhaila n sabrina support izzzah hhahah....aq arr ngn shuhailamen tipo haha..yg aq nyh menjerit jerit suroh izzah letak nombor hahha...waktu nyh tergelak sampai sakit perot haha....tetiba aq sakit tekak haha.....lawak gila....hahha...mmg x boleh lupakan..hahah aq rasa memang korunk x faham..kalo x faham wat wat faham..aq rassa kawan aq jer yang faham sebab dia mengalami benda nyh ok aq rasa panjang sangat cita gua nyhh haha..ngantok la kbai ..esok gua cita lagi.....kalo mata tuhh besar atau x rabon bacalha..kbai...


Older Post | Newer Post