Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
hari teraakhir bersama DIA+KAMI = sedey sangat
: : . asssalamualaikum.....(waalaikumussalam) hohhoho ok saya nak cita kuat kuat. . . . . hehhe ok baru arini nak cita kuat kuat hahha.....ok hari jumaat hari tuhh saya last dengan dia n kami. pagi petang ader GRADUATION DAY . . . hehhe best lah jugak ,sedey lah jugak sekolah kebangsaan saya amek adiah matapelajaran terbaek (pendidikan agama islam)....ok masuk kat sekolah agama plak ,kalo boleh nak nangis kuat kuat heheh dah nangis dah pon....ok sekolah agama saya dapat MUMTAZ n saya dapat 2A 3B sangat terok hehe.....saya dah kecewakan ibu bapa saya...tapi saya akan ingat pesanan mak ayah saya dan pesanan mak ANIS SUFIA (sister)hoho.ok datang skola agama terus nampak khemah.ok wat per khemah nyh .ok pastuhh tengok ader nama waaaa best giler kot.setiap sorang murid mumtaz dah sediakan kerusi wwwwoooooooooottttttt hhoho.petang tuhh saya amik hadiah MUMTAZ,tempat ke-2 masa percubaaan PSRA n hadiah khatam al-quraan.ok lah asyik tangkap gambo jer....tapi sedey nyer saya x pegi langsong kelas 6BESTARI sedey sangat kalo boleh isnin nyh nak pegi...nak peluk 6 BESTARI hoho /gilak/ best lah jugak pastuhh dah nak balek uhhh murid MUMTAZ tangkap gambar woootttt!!!! pakai jubah lagik hehhe.....ok jer tuhh jer saya nak cita 

nota mulut :> untuk KAMI. . .  jangan sedey sedey tau jangan lupakan saya sampai bila bila, saya x kan lupakan KAMI sampai bila bila harap harap tahun depan kita dapat jumpa balek eh......kita semua kawan ken......hehe . .saya akan rindu kamoo suma sampai bila bila.















ok ini sajak gambar yang sempat saya masukkan k bye!!!


Older Post | Newer Post