Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
berkelah !!
waalaikumussalam







BESTY.pl









hellouh every two hehe... saya dah lama x buat post kan ialah saya dah malas dah. mak saya suruh belajar ...huhu... ok ok masuk pada tajuk :> BERKELAH pheww best giler tadi ! huh saya dah demam mandi sungai haha...kitaorang pegy mandi kat hulu langat...mmm ramailah yang pegyh jugak...tapi keluarga shahidah x pegyh sebab diorang nak balut buku , nak gosok baju, lepastuu ayah dier x sehad...soo dier x pegyh lah... saya kat dalam kereta tuhh x sabar nak sampai,saya ngan kakak saya jerit BILA NAK SAMPAI !! hahah.... sampai sampai jer terus terjun dalam sungai tuhh haha..... lepas saya terjun sorang sorang terjun.... hahha... ok ok... air dier giler deras laju gila haha.... saya,kakak saya, kakak /kembar\,adik /kembar\, kakcik /balqis\..... kitaorang pegyh main dekat air laju tuhhh.... haha.. skali siku saya habis kena dekat batu tuhh krekkk... berbunyi tulang saya hahha.... saya dengan adik /kemabar\ .... pegyh dulu skali adik dah naek saya jer blom saya tertinggal saya menangis kat tengah tengah tuhh sebab hampir hanyut hehhe...tapi saya ok jer haha !!
kitaorang men simbah simbah airr --' erhhh paling x suker huh... habis air tuhh masuk dalam TELINGA saya huh... geram betui >,< erhh... sampai sekarang air tuhh x keluar huh.... saya dah penat saya pegyh tengok kemal tangkap ikan banyak gile dier dapat ikan ----> ikan haruan, belut n bla bla bla . sklai jumer katak besar eiiii erh --' lagi lah saya geli katak tuhh besar sangat erhh. saya naek pondok makan... makan BBQ ... perhh sedap giler , saya makan KFC hehe....ok dah makan mandi kejap pastuh bersihkan diri kitaorang balek hehhe..... waktu balek saya kat dalam kete tengok citer ombak rindu kat galaxy tab perhh mengalir air mata saya hehe.. waktu kat wayang tuhh x nangis pon hehe.... masa saya tengok ombak rindu saya ingat kawan kwan saya lepastuhh terus saya nangis.... kawan saya memang baek 

anis
izzah
shuhaila
zarith
airin
sayzana
sabrina.... 

--' rindu nyer kat korang 
ok sampai sini jer




                                                            










                                                                                          


Older Post | Newer Post