Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
doodle!!!

waalaikumussalam



Forever the ugly duckling

hellouh !!!!
awak thank you ,thank you ,thank you tau !!!!
thank you sangat haha....


ok saya nak citer ....
aderlah budak omaei nyh ----> omei
tekan lah .tengok blog dia,blog dia lagyh lawa heheh...
dia nyh lah bagyh saya doodle yang omei macam orangnya hahha....
apa apa pun hank you tauu....!!
nak tengok x doodle tuhh ... 
|
|
|
|
|

comei kan hihi!!!!
paleng saya ska!! saya suka huruf F  tuhh ...
ok jangan pikir apa apa key !!!..




ok saya nak cakap thank you untok -----> maklang
hihi...tengok lah blog dia blog dia pon lawa hihi
thank you,thank you...... tau !!!
nak tengok doodle nyer hiwhiw ...hehhe...
|
|
|
|
|


ni dia kata untok saya hiwhiwhiw....
haha...


by the way ....
thank you ya !!!




Older Post | Newer Post