Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
jerit !!!

waalaikumussalam


Bild: Scating Mini | VIEW Fotocommunity

abaikan gambar di atas huwhuwhuw!!!

ok tader saya chat ngan ayu huh...
x nak cita hohohoh!!!
ayu tanyer kat saya .....
ko skola mana ...
aq cakap la skola kusen!!!
ayu cakap ko dah tengok dah kelas kat kusen hiwhiw,
saya kata lah blom.... :(
saya tanya lah ko dah pegyh tengok ker ...
dier kata dah !!!!
saya tanyer lah saper dapat kelas KRK ???
dia cakap
dia, airin.shuhaila,fazlie,farhana,farid,fitri,afiq,athirah najjwa....
n dia kata ramai dari kelas 6 siantan!!!!
huhuhu
saya katalah fatini !!!
fatini ngan hafizah kelas A .hhihi 
saya dah mula cuak sebab saya tanya ader nama saya x hahah...konpem arrr tader kat kelas KRK 
hiwhiwhiw!!!!!!!!!!
pastuhh dia tanyer izzat baper A saya cakap la 2A .huhuhu...
dia kata sama ader kelas A atau B....
huhu....harap harap aq dapat kelas B amin !!!!
bapak aq cakap skola kusen jer lah huh!!
aq naek bilik terus aq jerit huh....
aq nak taman jasmin tapi !!! huhu taper lah
saya skola kusen ....
insyaallah ....kalo dapa salak tinggi ..amin ....
saaya dah buat rayuan ker salak tinggi harap harap dapat amin ....


Older Post | Newer Post