Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
shopping !!
waalaikumussalam


Absolutely Fabulous

hellouh every two !!

shopping ????

23.12.2011

masatuh hari jadi papa ........
malam tuh kitaorang po pi lah jalan jalan  ...... jalan jalan ?????
gyh mana .... pegyh ALAMANDA hehehe....
mak saya ler kalo cuti jer nak gyh jalan hihihi.....
mak saya tanya 
:> kakngah nak jama x ..... saya diam jer ler.... pastuhh kakak saya bisik :> woi cakap lah nak ngek...
hehe... pastuh saya cakap la nak nak heheh......
pegyh lah cari kedai SWATCH !!!!!!!! 
bila saya masuk perghh banyak gila jam smart smart hehe !!!
mak saya kata piluh lah cepat... nak mana satu !
saya x tau nak pilih appa hehhe banyak sangat pilihan !!
lepastuhh saya jumpa satu jam tuhh waner hitam la!!
pastuh dapat lah jam tuhh.... owww harga dier... ????
hehe.... tader lah mahal sanat -----> RM 365 jer
ha nampak x harga tuhh buat buat nampak jer !
ok lepastuhh mak saya pesan ..
nyh mama dah beli jam mahal mhal blaja rajin rajin x derk fb fb dh !!
taoon depan mama memang dah x bagyh men fb dah faham !! blajar btol btol hehe....
saya pon cakap ok dan senyum !!
saya janji saya akan blajar btol btol untuk tebus kesalahan UPSR saya !!
dah beli jam sumer ....mula mak saya tuhhh aslkan dah dapat bonus shopping lah dier hhehhe...
mas saya beli baju larr kasut larrr...huh!!!
mak saya kalo dah beli barang , barang tuhh dier bagyh kat kitaorang 2 orang haishh sabo yer !!
barang tuhh memang banyak huh !! lepastuhh saya ngan kakak saya nmapak ROTIBOY hehhe..
kitaorang pegyh lah beli........
mak saya shopping baju saya apa lagyh shopping food lah ...kalo nak tau saya kalo gyh shopping mesti nak shopping food hehe..... mak saya sorang soorang pilih baju dier ....
saya ngan kakak saya gyh shopping food hehe....
kakak sayaa cuma teman jer hehe saya yang tukang beli dan makan....
adik saya yang dua orang tuhhh ikut ayah saya gyh maner tah !!!
dah abes shopping pegyh makan kat luar apa tah nama restaurant tuhh...mak saya ler nak makan tempat mhal
nak sambut BEFDAY PAPA... ok dah abeh makan ... ngantuk plak hehe....mak saya gyh bayar!!
ooo beratus beratus makan kat situhh hahaha.... !
naek keta terus tido hehe... 






Older Post | Newer Post