Gotcha ! Welcome to Alia Farhana Awesomeee! err //. Feeling good now? don't forget follow me :> be AWESOME people yeahh!! like me ahakss. Follow | Dashboard |
yaww! AWESOME
wachaa! hye be AWESOME yeahh!



This is my blog, my rules, my world. No harsh word, copypigs or any type of childish acts.I HATE those people.Please respect me when you're in my blog.

Entry About Stuff


Thanks to listen this music.




Skins by: Mrs Yaya Yaya
Others: two
D'owner: AliaFarhana.
video chat !!!

LePillow, xoxo
hellouh bonjour .....

ha saya tengah video chat ngan nurul izzah hehhe

sebelum saya video ngan izzah saya video ngan shahidah ... tapi kejap jer ....
hehe...
ok saya video chat ngan izzah. tangkap gamabr...hehe best lah...
lepastuhh say a dengar dier nynyi.... bapak saya kata suara dier sedp haha....
serious x tipo !!
ok best lah video chat nyh haha... lagi lagy dengan izzah haha......
lawk lawk !!1....
saya tengok dier pakai shawl huh..... cun melecun gile kedebabom seriouss x tipo !!!
macam hanna tajima kalah den hahah....
ok lah

nak keluar gyh jalan jalan hahahaktui hahah....





Older Post | Newer Post